Nuffnang Ads

Tuesday, June 2, 2009

sesi memilih lampu

...smlm aku ngan ceben p kdai lampu, ceben kata nk bli lampu utk tiang kat gate, dh 3kdai survey tgk xde lampu yg moden so kami pon bli la lampu yg xbrp nk moden...

...dh slesai pilih 1 lampu tu, aku pon tenmpk 1 lampu yg sgt cantek utk diletak kat hall..dh..1lg lampu ceben kna bli huhu..pekerja tgh bertungkus lumus membgkus lampu2 itu...

...byk jnis lampu yg cantek2 kat cni, rasa cam nk amek je standlite tu..tp takut ceben membebel lak ahakzz

...ceben tgh mintak diskaun ke tu...

2 comments:

Fazemy said...

Siti..tarukla harga2 lampu tu. Alang2 g beli kan..promote la kat kitorg jugak. Heh heh. Saya tgh cari lampu unt dining yg gantung2 tu. Yang bulat tu cam lawa je tgknya..huhu

siti said...

alamak xsempat nk hafal la harga2 lampu tu hehe
xsilap lampu bulat2 yg gantung tu around rm200, 300..