Nuffnang Ads

Tuesday, August 1, 2017

Photoshoot


sesungguhnya kalo di aloq staq ni, masjid albukhary lah antara masjid tercantek yg boleh kita rakyat jelata pi bergambaq. gambaq akan jadi cantek seperti dalam poskad! huhu. tak caya, cubalah! kalo guna dslr lagiiii la marveles uols. tapi kalo guna potrait dalam ipong pun dah cukup cantek dah...

fefeeling model uols...biaq pi la sekali sekala, lagipun iols nak join contest dari galeriariani! alhamdulillah tak sesia sebab menang dlm contest tuh... ;p


masjid albukhary ni cantek sgt mcm suasana di istanbul! selain tu masjid zahir juga merupakan masjid tertua di asia tenggara yg masih kukuh dan elok di bumi kedah ni.


haaaa ni contoh ambik guna setting potrait. cantek bukan? kalo hp huawei pun dapat buat mcmni.


cantek ke idok suasana tghari tu! tgkla kombinasi kaler, dgn hijaunya, langit membiru...ditmbh pulak iols yg merah jambuuuu huhu


hehe kat sini jer picca beratus2! nasib xde org time ni...


bersama org2 disebalik tabir ye! penin kepala mama nak handle depa... ;p

so pada yg datang aloq staq, jgn lupa posing kat sini ye! nescaya gmbr anda seperti poskad!

Openhouz TLDM


tahun pertama iols berkhidmat dgn navy people ya! sebuah organisasi yg besar yg berada di merata tmpt... so dapatla merasa openhouz yg meriah, jemputannya bukan setakat tim di KL saja...

tah mana pegi pic gerai2 yg iols snap...suasana yg meriah, bebudak lak siap dapat angpau! thanks kpd pengurusan tertinggi navy tldm!


bwk boboiboy ni, tapi yg ruginya depa takmau mkn sgt! cuma mkn laksa dgn eskrem! si adeeb lak pulun cendol mama! haishhh laaa, terpaksala mama ulang 3 kali ambik cendol...huhu

semua menu sedap2! kambing bako dgn sate xsempat nak ambik, perut dah penuh! mau taknye kenyang mkn cendol tuh...


deko yg menarik di setiap gerai...


suke bebenor si aqil dgn vespa nih! nanti mama beli scooter ye, kita ronda2 taman...hihi mama ada lesen moto tapi tak penah naik moto sejak dpt lesen... ;p


yg bestnya gerai2 ni semua hasil kerjasama setiap unit di bawah MkTL. skrg ni berada di hadapan gerai keteow grg! well done, memang membangkitkan mood hari raya...


kitorang pun tak melepaskan peluang posing kat sini! katanya gambar terbaik akan menang hadiah... hurmmm dah 3 minggu ni, takde pulak keputusan sape yg menanng... hihik

puas posing kat sini tau! budak2 tu pun sgt memberikan kerjasama... ;p



baju kurung yg sweet ni dari minimalace! berkenan ke??? kalo ye, silalah terjah ke butik minimalace dgn kadar segera.



eawahhhhh suka pulak depa dok atas beca nih! sampai org lain tak boleh nak posing, tunggu turn lama sgt...udah2 ler bagi org lain pulakkk

till next year navy people!