Nuffnang Ads

Tuesday, December 29, 2009

check up 6bln..



harini 29hb aku dh msk 23weeks kalo ikot scan..n duedate pon berubah ke 27Apr..septtnye 19hb..dan harini ada appoimen dgn gynae, check tknn drh 136/80..ok..timbang berat 48.1kg, naik hampir 3kg! xpnah pon naik sebyk ni masa 1st peknen dlu..tp doc xkate pape pon..sebbaik...aku xde la mkn byk tp sjak dpt tau kata org peknen leh mnum air gas, trus aku mnum xhenti2 air vanilla coke! ceben pon asik membeli je..tp skg aku dh xnk mnum sgt air gas sbb takot kena kencing manis xpasal2 nti kena mnum air gula! huh mntk2 jgn ler...sbb leceh sgt nk mnum air gula tu kan...

pastu doc scan perot lak..alhamdulillah baby ok, berat dh 558g..kepala kat bwh lak..uri ok..aku risau sgt pasal uri takut placenta previa sbbnye aku da 2x bleeding! tp doc kate kedudukan uri ok, maybe sbb aku travelling blk kg haritu kot..sesambil tu aku ada wat keje2 berat..ermm nmpknye 2nd peknen ni aku sdikit lemah, masa 1st dlu xde pon bleeding2 nih...

dan di bwh ni aku tempekkan video 3D yg diambik mggu lps..sekjap je videonye..layannnz

video

No comments: