Nuffnang Ads

Tuesday, March 9, 2010

sedih '(












...ni bkn sbb waz dicubit, dipukul apatah lagi didera! haha..ni sbb waz emosional! tetibe je ada 1 ari tu, waz sedih sgt..xtau apa puncanya..ibu & ayah waz jd bingung!..:D

...alkisahnye, aritu waz suka sgt main volume radio dlm kete, kita kuatkan. dia slowkan. bila slow xde bunyi, tetbe waz sebak '( pastu ayah kuatkan blk, waz slowkan..pehtu sebak lg '( byk kali gak la dia sebak...tgkla muke dia tu, cebek jer..air mata bak ujan mencurah wakaka..tergelak aku tgk gelagat waz haritu...:D


6 comments:

mrs_yus said...

olo2 comel..cian..hehe..leh geng ngn syaqir la nii..suke ngat pusing2 volume tuu lastnye kne marah ngn ayah marah..;))

~~zaa~~ said...

heheheh cutenye waz nanges!! comel sgt!

Deqna said...

hai siti:) dah baca dah pengalaman awak tuh.. tq yer...

ni napelah si waz ni sedih sgt nie? ni mesti sedih sbb tak lama lagi dia nak nak dapat adik.. mesti dia risau pasni tak dapat nak manja2 lebih... hehehe

siti said...

sara > waz xkene mrh pon sbb kitorg gelak jer kat dia :D

zaa > aa kalo xnanges xcute haha

kak deqna > ok (^-*)

TiNiE said...

kesiannya, awat dok biaq dia keriau...ish ish ish..

tapi kkdg seronok usik depa sampai keriau kan..hikhikhik

siti said...

kaktini> xusik la..dia yg pasaipa tah dok sebak dgr CD zikir haha..
aritu ari emo waz kot