Nuffnang Ads

Thursday, September 15, 2011

koleksi fareeda yg ke 30 mungkin~

hadoiii, mcm berantu lak tdg ni...kalo pike jer mesti nk p tgk kat butik. kalo tgk jer xpe, ni mesti nk kena grab jgk berhelai2...!


semlm p butik fareeda The Mall, xsangka byknye stok...mcm2 kaler ada. maybe lps raya org dh kurang bli sbb xde bajet kan...


sukenye aku tgk, kali ni byk kaler pink n purple...suraiya layer lak byk yg kaler soft-soft...mmg rasa mcm nk grab byk..tapi kena la tahan nafsu tu hihi


so ambik 1 suraiya layer, selendang tone dan v-sofiya. v-rozanna pon byk stok kaler konbinasi blue:purple dan pink:blue~



so korang yg minat kaler pink / purple....cepat! :D

3 comments:

axie said...

fareeda bangi pun yang v-rozana banyak colour purple jek..

siti said...

musim kaler purple lak kot...

Zme Ahmad Shahruddin said...

singgah sini dan salam perkenalan dari saya :)