Nuffnang Ads

Wednesday, February 15, 2012

Pakej vvips Trip ke Guangzhou!

pakej ke vietnam sudahpon berlalu~ now company bukak pakej baru pulak ye kwn2........kali ni ke Guangzhou pulak kite!

pada yg teringin nk melancong tu, inilah masanya...dah la FOC pastu dpt vvip treatment pulak tu....if nk pegi sendiri, paling kurang 10k melayang....itu baru melancong dlm asia belum europe lagi...

pada yg baru join dlm bisnes ni, peluang utk qualify sgt2 tggi! ayuh!!

sedikit info mengenai Guangzhou:

GUANGZHOU dikenali sbg kota ke3 terbsr slps Shanghai dan Beijing di China. Guangzhou menawarkan pemandangan kota batu yg sarat dgn taburan pencakar langit yg mengasyikkan di mlm ari.


Antara destinasi wajib dilawati adalah Stadium Olimpik Guangdong, Plaza CITIC, Menara Canton, Rumah Opera Guangzhou, Menara Televisyen, Menara Sg Mutiara, Shamian, White Cloud Mountain, Gunung Teratai, Resort Chimelong dan Zoo!

Bg yg beragama islam, dicadangkan ke Memorial Hall of Dr Sun Yat-Sen, Taman Yuexiu, Masjid Guangta dan Perkuburan Muslim Sage.

Pada yg suka membeli belah boleh ke Beijing Road dan Shangxiajiu Road, tmpt membeli belah popular spt Bai Yun Wholesale City, kwsn membeli belah Tianhe dan Jalan Hongde.

Manakala syurga pakaian pengantin terkini terdpt di Jiangnan Dadao!

Serta bagi peminat fabrik bolehla ke New Wool Haiyin dan Cloth Exchange Square...

Sound good kan!!

nak pergi free, hanya dgn bwk duit shoppin??? PM ct asap! 019-6677485

1 comment:

Nur Irfan Juezrie said...

Salam Cik Putih.. ada fb x? saya nk add awak.. coz asben saya pun mula berjinak2 dlm bisnes ni.. saya tak fhm sgt pasal2 bisnes ni.. tp my asben ada ckp pasal trip ke guangzhou ni..