Nuffnang Ads

Thursday, March 29, 2012

Kepentingan Menjaga Usus!

tahukah anda, usus yg kotor adalah punca kpd segala penyakit???

mknn yg diambil di zaman skrg mempunyai byk protein dan lemak haiwan yg tinggi. ditmbh pula dgn gaya hidup tidak sihat spt tidak bersenam mengakibatkan bahan buangan bertoksin berkumpul di dlm usus dan terjadinya sembelit dan najis melekat di dinding usus.

najis yg terlonggok ialah sejenis toksin yg boleh menjejaskan kesihatan bdn. ianya amat sukar dihapuskan. jika anda mempunyai mslh berat bdn, salah satu puncanya adalah dari najis yg terlonggok di dlm usus.

walaupon kita membuang air bsr tiap2 ari, namun terdpt 6-10 paun najis masih terlonggok di dlm usus. tanggapan bhw usus kita sihat adalah salah sama skali.

walopon kita tidak sembelit dan sentiasa lawas, percayalah masih ada najis yg melekat di dinding usus yg lama kelamaan jika tidak dijaga boleh menyebabkan kanser usus / kolon, sakit buah pinggang, sakit jantung etc

kesihatan amat tinggi nilainya. jadi apa salahnya kita memperuntukkan sedikit wang utk membeli produk kesihatan.

salah satu produk utk mencegah kanser usus adalah Lactolite!

Lactolite adalah sejenis minuman serbuk yogurt kultur hidup dan inulin yg menggabungkan kebaikan kultur hidup untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman.

Kultur hidup terdiri drp bakteria baik yg berfungsi membantu pencernaan, meningkatkan pergerakan usus, menggalakkan pertumbuhan Bifidobacteria dan menyingkirkan toksin dlm bdn. Inulin (sejenis fiber) juga membantu sistem penghadaman yg lbh baik.

Kotoran2 di dlm usus dpt dikeluarkan dan tidak tersisa di dinding usus lagi. Justeru melawaskan sistem pencernaan bdn kita.


Order Lactolite now! Special price will be given...
019-6677485

No comments: