Nuffnang Ads

Wednesday, June 20, 2012

PB: Kenapa Perlu Beli Dgn Agen Yg Sah?


Ada sesetgh customer cuba compare kan harga PB ni. katanye knp ada org jual PB dgn harga even rm1000 skalipon (contoh). knp saya jual dgn harga RM1800 dan ke atas??

Firstly, harga plg jimat yg ditawarkan pada masa2 tertentu telah digariskan oleh company sendiri. dealer xboleh turunkan harga kurang dari harga yg ditetapkan, utk menjaga standard produk. ofcoz la sbb produk ni telah mendapat pengiktirafan Superbrand. so urusan tawar menawar tidak sepatutnya berlaku.

Dan sudah tentu harga PB yg dikatakan mahal ini bersesuaian dgn kualiti fabrik yg tahan lama, mempunyai kuasa regangan sehingga 360darjah, disulam dgn FIR, mendapat pengiktirafan dari pakar tulang blkg antarabangsa, teknologi dari Jepun Taiwan dan Jerman, direka bentuk khas utk setiap jenis tubuh wanita dan mempunyai Lifetime Warranty!

Lastly, knp perlu beli dgn Agen yg Sah? kerana hanya agen yg sah shj boleh memberi servis slps penjualan PB. agen akan bertanggungjawab menghantar repair PB anda jika berlaku sebarang kerosakan dan menukar saiz set PB jika tersalah saiz. so berbaloilah jika berurusan dgn agen yg sah!

Sebaliknya, jika berurusan dgn agen yg mungkin telah resign dan tak aktif, walopon harga PB yg ditawarkan tersgt murah dari harga sebnr dan sbnrnya melanggar etika sbg authorized agent, anda mungkin mengalami mslh utk mendptkan saiz PB yg bersesuaian dgn tubuh anda dan lbh  malang, agen xdpt memberi khidmat penghantaran PB anda yg rosak ke stokis.

So fikir-fikirkan faedah yg akan anda dpt jika berurusan dgn kami.


No comments: