Nuffnang Ads

Thursday, July 27, 2017

1st Openhauz


terlalu banyak jemputan OH tahun ni...semuanya di ofis lah, kawan2 tak ramai yg buat...huhu. 1st OH dapat jemputan dari ofis lama, minggu pertama masuk keje dah boleh sambung makan ketupat dan rendang! sebelum tu sempat la puasa 6 sebyk 3 hari...im blessed thn ni cpt habiskan puasa 6 tuh...


cantek ke deko diorg nih?? hihi. mana2 pegi pun mesti nak cari tmpt nak posing, deko sape plg win agaknya...ni baru OH pertama, byk lagi menanti utk dikunjungi. btw im wearing arianiRTW! tahun ni tahun ariani agaknya, ada 3 pasang baju raya beli dgn ariani. kaler yg sweet buat ku jatuh hati...


my feveret adalah sate! kenyang mkn sate, yg lelain xmakan pun xpe dah...lemang lembut terbaik air tangan staf UHT!


macam xde org lain melainkan kami berdua! ahaha. cantek x pic ni? diambil dari hp huawei tau! tq en pathma for da nice picca! lepasni beli huawei pulak la! bye3 iphone... ;p

No comments: