Nuffnang Ads

Sunday, November 7, 2010

Jalan2 di OU

weken adalah hari berjln2 dan bershopin2 hehe. weken je? weekdays pon sama je ct oii! ^-*



...parkin kat new wing. jln2 kebetulan ternmpk Nor Arfa Butik..dh lama nk bli batik ni. baju batik yg lps2 pon dh ketat kat pinggang..
...pilih punya pilih, dptla 2lai yg berkenan..ada corak abstrak,bunga,ranting dll..sumenye batik terengganu...

...rajin bdk bertuah ni bace majalah...

...bukak byk2 pastu xjadi beli..beli 2lai je, buat membercard, dptla 20% for each...


...pastu cari butik adidas pulak. since, tejumpa kasut adidas yg cantek kat aloq staq aritu. malangnye kat c2 xde saiz..so, carila kat kL pulak kalo2 ada..rupenye kat kL lg le xde kasut jns tuh..makanya, bli lah kasut jns lain..keperluan kst ni ada, iaitu menyelamatkan kaki drp menjadi mangsa langgar troli! auwww..

...bwk aqil jgk..gud boy, xnanges..slalu nanges kalo tgk org ramai..kali ni ok!


...selingan muka cheekyboy ni

...wink2 ^-* kasut baru trus pakai! sbb ceben yg suro ;-)


...bagi waz main kejap..syiok pulak dia smpi xmau turun..*haru kejap

...pastu singgah mkn kat SriMelaka, order sotong pedas thai+udang sambal petai+beancurd+nasik..hasilnya kna tmbh 1gelas sirap lg..hehe. pedas tu xla pedas mane tapi sedap lah sotong tuh, lain dari yg lain...

3 comments:

~SHiLA~ said...

klu pki kasut spot,kene kangkangkn kaki cket ek ;))

siti said...

tahlew..pgang aqil aneleh tetutup kaki owg kate b-( t berat sblh lew

khairun nissa said...

kasut tity sama macam kasut nisa lahhhhhh.. hehehe...

pastukan baju aqil macam baju adek nia, ada lam lemari lom basuh lagik.. kikikiki..