Nuffnang Ads

Wednesday, March 9, 2011

adakah haiwan menjadi inspirasi sykt pengeluar kereta??

...cay, sjak bila aku jd pemerhati nih? korg ada perasan x? ke korg xde prasaan itu..hik2..ke aku yg ada 6th sense!! haha *melampau
...ekceli dh lama aku prasan yg kebykkan kete tu mcm haiwan bergerak atas jln jer..slalu jer aku ckp kat hsbd..hsbd pon iye kan jelah kan...
...kalo korg prasan, btol x apa yg aku nmpk nih??
:::porche cayenne cam bentuk katak puru??


::mitsubishi lancer cam surface jerung??

:::bmw x6 cam anjing 'bulldog'??

:::bmw 5siries cam mata helang??

:::peugeot 3008 baru, cam muke kancil??

*




*




*




*


last but not least...



*



*



*



...proton juara cam almari bergerak???




...eh korg ade prasan x nih? ke aku yg verangan atau bermimpi di siang hari?? hikhik




...hrp pasni ada bentuk boya lak! ekeke!


pssttt: haiwan2 tu xdpt komisen dari sykt kete tu ke??

3 comments:

eima said...

storm terbaru pun cam bulldog
pastu yg buka cam bear pun ade ...
keta picanto ...lambang kia cam idung je ...hahah

siti said...

heheh aa ada byk lagi sbnrnye ;)

My Aisy said...

bukan almari bergerak...cam peti ais bergerak...haha..

aah lah...ye la kot dari haiwan diaorg dapat idea...