Nuffnang Ads

Wednesday, November 30, 2011

PB: pakaian dlm pembentukan badan berteknologi FIR~

ONETIME investment, LIFETIME warranty!!


Produk Superbrands!




Mungkin ramai yang ingin tahu apa kelebihan fabrik Premium Beautiful yang menjadikannya pakaian dalam kegilaan ramai wanita.



Ini adalah kerana, set pakaian Premium Beautiful ini dibuat daripada 32 lapisan fabrik AKWATEK dan AKWADYE yang sebati dengan air dan disulam tenun dengan bahan yang mengeluarkan Gelombang Inframerah Jauh (Far Infrared Ray) dan merupakan hasil gabungan kepakaran teknologi dari Jepun dan Jerman.




Kelebihan fabrik Premium Beautiful:



*Direkacipta dan direkabentuk stereoskopik sinar inframerah jarak jauh yang berdasarkan kepada rangka bentuk badan manusia. Ia berfungsi untuk melancarkan aliran peredaran darah dan membantu meningkatkan metabolisma.



*Membentuk kontur badan yang menarik dan organ-organ dalam badan dapat berfungsi dengan lebih aktif dan sihat.



*Menggunakan produk mineral berkualiti tinggi dan berteknologi tinggi melalui kaedah thermal therapi yang menepati keperluan untuk perawatan dan pemulihan tahap kesihatan - kuasa serapan yang baik. Klik untuk info lanjut mengenai sinar inframerah jarak jauh disini.



*Memiliki kuasa regangan dalam semua hala, dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan kontur badan tanpa mengubah rekabentuk asal.



*Sinar infra merah jarak jauh dapat menambah kekenyalan dan ketegangan payu dara, mempesona dan menggiatkan tumbesaran payu dara.



*Produk pakaian dalam yang direkacipta dan direkabentuk sesuai untuk kegunaan seharian dan dalam semua keadaan.

BELI 1 PB dan DAPAT FREE 1 PB wash!!

JIMAT RM400!!



Jgn Tunggu lagi~ order sekarang! ;)

sms / call 019-6677485

3 comments:

Mommy Aisy said...

Bila tgk kebaikan die mcm tertarik. Tapi rasa cm xmampu je.

Ramai da yg promote kat i since 3 years ago. Tapi i masih blm yakin. Takut diri sndiri yg xmampu and xconsistent nk pakai PB ni. =(

Hope 1 hari nnt i dpt pakai.

siti said...

kena try kalo nk rasa kelebihan dan baiki kesihatan~

ayunidati said...

kak berape harge satu set ni... nampak macam menarik...