Nuffnang Ads

Tuesday, May 29, 2012

Tupperware dan Warna

pompuan mmg xboleh dipisahkan dgn 12 kaler nih. xkira brg apa skalipon, kalo dh berwarna warni mesti nk bli. mcm budak2 gayanye! haha

sbb tu pompuan kalah dgn aksesori yg ada kaler2. dan sbb tu jgk tdg fareeda laris sbb ada 3 kaler skaligus hehe! ehh... bkn sbb kaler jer tp sbb design fareeda pon kemas what? [ brp byk SEBAB daaa]

ok berblk pada citer asal.......

benda yg xpenting pon boleh beli kalo dh berwarna warni camni. tmbh2 pada peminat tupperware, komfem nk beli semua koleksi yg ada, sama jer dgn peminat fareeda. ;D


 ditmbh pulak dgn kecomelan tupperware ni, mmg xboleh nk tgk saja. mesti kena grab 1 set. comel btol kan? anak sendiri pon x secomel nieeeee.

dlm kpala otak pike nk buat bekas buat ais batu jer. ok x? hihi


iklan: shawl paddlepop ni pon laris mcm grg pisang pns! adakah sbb ada 3 kaler???

4 comments:

~SHiLA~ said...

lala ade tuperware bulat kecek wat letak honeystar danish je.xpn letak cracker ;))

k pic last tu tt tgh nanges ke,gelak ke,malu ke,ngantuk ke =))

siti said...

pic last tt bkn nk tnjuk muka kat lala, tt nk tnjuk jam dgn shawl jew :-"

eima said...

aku wat letak puree anak2 aku

Yanni said...

salam sis, do u interested to buy ARZU scarf... or if u r not sure what is ARZU scarf.. juz go to klcc to butik arzu,. or mid valley .. you can browse the scarf there.. but wait.. before u buy.. pls browse mine .. then u compare the price.. im selling the scarf at 50% cheaper than them.. why??.. because i xde kedai.. i jual door to door basis... thats why la cheaper.. hv a look in my fb album... if interested ... u can pm me...P/s : the tudung is a bit expensive as the material is very high grade material.. ( higG grade chiffon, chiffon silk & satin silk.. ) u can feel the different the moment u touch it.

most of my client are frm petronas & frm oil n gas company since am working in that field..

https://www.facebook.com/marwanscarf