Nuffnang Ads

Wednesday, July 17, 2013

Baju Melayu Aaron Aziz!


 hah bukak blog terus terpampang muka abg aaron kite!

glamour sekejap sape yg pakai baju melayu brand aaron aziz by jakel nih. T_T  eh mcm la org tau kan?? apa perbezaan baju melayu AA dgn yg lain2??

ermmm mmg ada perbezaan uols.

dkt kolar tuu ada belang2! lain 'sikit' lah.......

oleh sebab xjumpe cari baju melayu raya bdk2, so saje la pegi Jakel. kebetulan ternmpk baju AA then kualiti tu elok. yang bestnye baju melayu budak tu murah gila!! beli kat tepi jalan lagi mahal kot

rm35 jer sepasang!

tapi kena cepat lah sbb stok utk baju budak sgt limited. yg aldult still byk, semua kaler ada tau.

hah korang yg belum beli baju melayu tu..............apa tggu lagiii



kaler yg susah nak dpt. bukan pink belacan maybe purple belacan?? selling fast!

1 comment:

shafiza said...

Saya pun ada beli baju melayu AA ni kat Jakel Shah Alam. Tapi , saya lihat kualiti jahitan mmg tak memuaskan. Suami saya pun rasa tak puas hati. Kami pun nak cepat , tak lah nak teliti masa mmbeli. So pakai je lah raya nanti...:-(