Nuffnang Ads

Thursday, August 8, 2013

Terapi BioVelocity Sleepmate!


Ada yg dah tahu tentang kewujudan pelapik tilam bio velocity sleepmate nih. Dah byk testimonial positif dari pesakit2 khususnya yg mengalami strok, lumpuh separuh badan, migrain kuat, pesakit kanser, masalah kemurungan, masalah urat mata dan lain-lain.

Kuasa Penyembuhan BVSM:

Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.

Di antara testimoni dari pesakit:





 Pada sesape yg punya saudara atau ahli keluarga sendiri yg mengalami sakit tersebut, bio velocity sleepmate adalah alternatif terbaik untuk perawatan. Cuba rasai perubahan dgn BVSM!

Sayangi keluarga anda!

Maklumat Lanjut sila hubungi Siti: 0196677485


No comments: