Nuffnang Ads

Tuesday, August 20, 2013

Raya ke 3 bersama Melinda Looi


Picca raya ke 2 takde ye........kita terus ke raya ke 3...eh ;)

Taknak tunjuk pics raya ke 3 sbb dressing mcm 'pokok krismas' sikit. tah mcmane boleh jadi mcm tu! mmgla baju hijau tu yg thn lps punya, dah sarat dgn lace then pi pakai shawl ada bunga2 tampal pulak...mmg xkena pun tapi nak buat camne, xde shawl yg elok sikit. makanya jadilah spt pokok krismas. 

Ok takpe nanti ct upload 1-2 picca tu. hihi 

So ok, raya ke 3 eh jgn salah faham, bkn beraya dgn ML tapi dgn baju beliau jer.....

Pakai koleksi melinda looi yg diberi nama 'emel'. koleksi beliau ada jual kat parkson yeh boleh lagi kalo korang nak beli. shawl pun ado. tapi shawl yg ct pakai ni bkn dari ML. ini shawl made in spain.  eh xingat lak si penjual tu ckp, mmg diorg org arab, bukak booth jual shawl dan jubah. setiap design shawl ada 1 helai jer.

Haritu beli dgn si adik dapatlah rm100 selai, lpstu beli lagi dgn si abg....dah xdpt rm100 tapi rm120 pulak. si abg ni agaknya berkira sikit lah....shawl dari koleksi yg sama jer kot




with adlan...


and aqil

1 comment:

erin zamree said...

slm ct..cntik sgt bju ni..ssuai ngan ct.n koleksi ML raya ni mmg cntik2..yg ct pkai ni size ape ye?fabrik pula jenis ape