Nuffnang Ads

Wednesday, November 20, 2013

WW: Kids Rayban


maagaddddddddd!! budak kecik ni kemain bajet dah mcm budak besar bergaya pakai spek bagai...padahal belum masuk sekolah lagi...lol

sebenarnya mama yg suka. jalan2 dekat BB Plaza then terjumpa kids eyewear nih. smart sgt kan jenis rayban, so beli nak bagi budak2. dah adlan taknak, so bagi la kat aqil....

ingatkan aqil pun taknak pakai. tapi once dah pakai...........taknak bukak pulak dia!! haha puas mama pujuk nak simpan...tapi dia ckp 'nak tunjuk kat ayah' ;p

lagi, dia cakap 'kalo adek tak nampak camane???  eh eh dia ingat ni spek mcm ayah punya haha

takpelah qil asalkan bahagia



tgk tu, main thomas pun gagah jgk pakai lol