Nuffnang Ads

Friday, December 5, 2014

Femes Cendol in Town

taktau femes berapa bintang, tapi femes la kot jenama wahab's cendol nih....walaupun dekat sgt dgn rumah tapi baruuuuu 2x makan hehe

ct ni bukannya penggemar cendol tapi suka jer mkn ais kacang... dekat wahab's cendol ni boleh pilih nak letak bahan apa. paling simple cendol yg sebelah kiri tuh...harga rm3.80 tak silap dan yg paling complete segala maknena adalah cendol belah kanan...cendol pulut tapai ubi kacang merah sagu jagung etc! rm6+ jor

so ikut selera memasing nak letak apa...


semangkuk cendol complete segala maknena ni tak habis pun makan sensorang, so dilarang tamak okess. share 3 org pun cukup ;))



tgk ni weols share 2 mangkuk cendol makan sampai 4 org heheee

selain tu ada lagi masakan lain, keteow goreng, mee goreng, mee kuah etc! kakma order keteow goreng, boleh tahan la, sedap 3 bintang nora kasi! ;)


wahab's cendol sri rampai

1 comment:

AMIIZAA said...

sedapnya.....peberet akak jugak:)