Nuffnang Ads

Friday, August 21, 2015

Syawal ke 3


 
eh eh tak habis lagi ke citer raya??? yooo raya kan sebulan...ni belum citer pegi openhouz kat keyhel, tapikan tahun ni tak ramai org buat openhouz, semua kalo boleh nak berjimat sejak kena GST ni suma kena jimat...so undangan openhouz pun tak banyak terima
 
org zaman skrg ni kena tunggu buat openhouz dulu, baru qheti nak pi beraya...kalo sesaja nak terjah rumah kawan2 tu memang tak la...peredaran zaman sungguh. time ni la nak jumpa balik kawan lama, nak gossiping segala...ahaks

 
owh tahun ni malas sungguh nk pi beraya...mood nk golek2 dgn si adeeb jer. kebetulan raya ke 3 genap umo adeeb 5 bulan...kesian dia, pakai canz canz pun kena duk rumah


 
begitulah cerita raya kami, kesimpulannya pakai cecantek pun tapi still bergolek kat katil ;p
 
cuaca di Kedah sana pun tak menentu, mendung dan hujan, sejuk2 so terperap jela kat rumah...
 

2 comments:

Irene Dahayu said...

sis cantik tudung... beli mana ya?

siti said...

ampang park ;)