Nuffnang Ads

Monday, February 29, 2016

Jakel untuk raya 2016

"kain2 baru semakin byk tiba, jgn lewat shopping di JAKEL.SALE dari 25Feb - 13 Mac, harga istimewa utk stok baru. hantar lambat tailor tak ambil tempahan.T&S."
 
ayat kat atas tu sebenarnya sms dari JAKEL....hikhik. punyala diorg nak suro pi shopping kain utk raya kan...;p so apalagi mmg nak pegi pun cari kain corak baruuu
 
dekat JAkel ni takde hari yg takde less. so korang takyah risau, boleh tawar menawar lagi. alah semu apun dah biasa kan ;p
 
ye mmg byk kain baru, diorg suro beli buat baju raya! takut tailor tak ambik tempahan kalau lmbt2...tapi ct pegi beli kain utk buat baju keje...utk raya kena pegi lain kali...mintak2 la ada design terbaru lagi nak dekat2 raya nih.



antara corak baru bulan nie


 
ct suka beli kain kat tkt 1 dan beli 3 psg sajer....utk kain harga rm295, boleh dpt rm250 jer! jualan murah tak murah, standard harga camtu huhu
 

1 comment:

Hafiz Mohd said...

Suka tgk fashion ct.. Kain 250 tu utk sepasang ker per meter 250 😵