Nuffnang Ads

Monday, July 26, 2010

julai akan berakhir

...jamuan raya BPSM thn 2009...

...retreat BPSM thn 2005 di Penang...(kempisnye pewotku..skg baru taw nikmatnye berpewot leper)
*
...haish sjak pagi td internet down kat ofis. pnat jew, blk rmh ambik brodben, tetbe ok pulak ptg neh...
*
...skg baru lah dpt berblogging dgn tenang huhu. hai kwn2 PA sume, baru teringat harini 26Jul, genap 5thn perkhidmatan kita kan..mcm2 bos kita dpt. melayu,cina,india,laki, pompuan, tua muda..sumenye gred M48 keatas...
*
...aku dari dulu sampai skg dibwh bos M48. tapi dh bertukar 4bos.dan smpi skg aku di ofis yg sama :) ntah knp, HR kat cni xtukarkan kitorg, kebykkan lbh drp 5thn ada kat ofis ni..septtnye cukup 5thn dh kna posting. smpila diorg sndr apply pertukaran ke tmpt len hehe
*
...mcm2 pe'el bos lah dlm 4-4org tuh.ada org biasa, ada jgk bertitle 'datin'.ada yg suka dgn kita, ada yg slalu cari keslhan kita, ada yg xgentlemen haha. camne pon kna jgk kata 'bos always right'! right sgt keeee b-(
*
...ada bos yg suka wat keje sndr, ada jgk yg xreti guna komputer kih2..yg xreti guna komputer tula plg ssh. sume benda kita kna tlg dia wat..tp sebbaik xdpt bos yg gatal mcm dlm drama2 tuh..mimpi ngeri kalo dpt..ni bos yg ke4 dh xde, so tgh tgu yg ke5 lak. ntah sape lak gerangannye. hope, dpt yg baik2, muke manis dan xde dendam dlm ati suda..sbb aku xsuka bos yg suka kutuk dpn @pon blkg!.suka bos yg tegur cara baik n face 2 face :)
nota: 5jul adalah yg pertama kali aku berkenalan dgn cebenku :D

2 comments:

mrs_yus said...

takat ni bru 2bos sara dpt..ehehe
1st agk2 gatal pd mulenye pas2 ok tp rock tersgt
yg skang plak kupit! hehehe
pape pon as pa dorg kte kje jela ngn dorg :)

siti said...

gatal tahap ape tu b-(