Nuffnang Ads

Wednesday, April 27, 2011

senyum 1 thn

23hb april aritu, genaplah umo sethn qeqel!


bdk ni pendiam okeh tapi cerdik, fhm kalo makpak ckp 'no' means jgn buat! hihi..diam2 ubi berisi nih...


tapi tabiat susah tdo dia yg membuatkan makpak bbik susah skit, siang ari tdo plg lama adala 30mins ke, kdg 15mins..dgr bunyi bkk pintu pon dia boleh terjaga...mlm2 lak xsah kalo xtdo kul 12mlm!


sbb tu badan xnk membesar dgn jayanya..check up aritu baru 8kg okeh..doc ckp 'keciknye'..so doc suggest mkn cheese, telo, peanut butter..nk tmbh dia punye berat...


yg dia suke mkn ialah suke kutip habuk2 kat lantai, sekecik2 zarah pon dia nmpk then kutip msk mulot..heh. bersihlah rmh mak cani!





now, dh ada 3btg gg atas, 2btg gg bwh...gg atas ssh nau nk nmpk even senyum seluas2 alam!



geram jer tgk muke cute qeqel! xjadi nk mrh okeh...:p

5 comments:

Ayuraza said...

budak kecik semua sama..suker kutip habuk n sampah atas lantai..dah tak larat nak larang tapi takkan nak bia dia masuk lam mulut kan..hehe:P

takpe la siti..yang penting sihat..kang kalo gemok sangat obes plak..susah..btw..geram tengok qeqel..comel..

siti said...

dok compare dgn c waz dulu 8.5kg..:p

xrisau sgt psl berat tp risau psl asyik kena buli dgn abgnye...

adna^madhiha^ said...

lahaii comelnya dia wat muka mcm tuue,...anak kita pun sekarang 5bulan baru tdok sekejapa2 ja..5bulan baru 5.4kg huhuu

Ummi Rania Raffel said...

qeqel ni jarang nau nk nmpk senyum haaaaa.. ni br nmpk! comey2..

siti said...

adna> owh anak kecik jgk ek..lbh krg qeqel mase kecik kot ;)

nica> aa kene agah baru senyum! :p