Nuffnang Ads

Wednesday, May 25, 2011

minuman kesihatan : Lactolite!




Apa tu NURICH LACTO-LITE yer??

*NURICH LACTO-LITE adalah yogurt kultur hidup & inulin menggabungkan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman

*NURICH LACTO-LITE sinbiotik yang mengabungkan kedua-dua probiotik dan prebiotik justeru meningkatkan lagi keberkesanan probiotik.

*NURICH LACTO-LITE tidak menyebabkan kekejangan perut mahu pun cirit birit.



Testimonial dari pengguna: "Memang lancar buang najis, perut kempis terus. Tapi tak sakit perut atau senak..Best!"


Bagaimana NURICH LACTO-LITE dapat membantu anda? * Menyingkirkan toksin badan * Menggalakkan metabolism * Mengurangkan beban badan * Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik * Membantu dalam penghadaman * Membantu melegakan sembelit * Membantu sintesis vitamin


RECOMMENDED!!!


PERANAN usus bukan sekadar sebagai tempat salur laluan makanan sebelum dikumuhkan, malah ia berperanan sebagai barisan pertahanan penting tubuh terhadap bakteria berbahaya. Kesihatan usus akan mempengaruhi penyerapan zat daripada makanan dan ini tentunya memberi kesan kepada kesihatan tubuh yang juga mempengaruhi kekuatan sistem ketahanan badan.

Menurut Penyelidik Kanan, Institut Penyelidikan Mikrobilogi Yakult, Dr. Takuya Takahashi, probiotik merupakan bakteria yang bertindak membantu mengekalkan kesihatan dan ia bukan saja membantu fungsi pencernaan serta mengurangkan kehadiran organisma berbahaya.

Secara umumnya, probiotik melekat pada dinding dan menghuni saluran gastrousus. Ia berperanan memperbaiki masalah usus seperti kembung, cirit-birit dan sembelit yang disebabkan mikroflora usus yang tidak seimbang dengan mengeluarkan anti infektif protein untuk melawan patogen.



Jom ambil Lactolite untuk menjamin kesihatan usus anda!!!



Jom sihat, kurus dan cantek bersama CikWhite!!


:::019-6677485:::

2 comments:

Ummi Rania Raffel said...

tity kurusnyeee.. jeles ok! nak minum lah lactolite ni. sedap ke x?

siti said...

sila jeles hikhik!!!
sedap ok xde rase muak mual mcm jusmate5 :p