Nuffnang Ads

Wednesday, May 25, 2011

segmen mkn2: Sri Melaka, OU

hah..korg igt mkn smpi melaka ke???hihi



ku xtau pulak restoran ni asal melaka ke atau nama dia je...1st time try mknn kat cni trus jth chenta! sdap gila uollssss



this is my 2nd time mkn kat cni. order lauk yg sama jgk...



bdk ni asal suro nk ambik pic mesti nk kena g sandar kat jauh2! dia ingat mak suro p posim kat sana kot...:p




minum lychee dan jus tembikai!


order sotong ala thai, ayam sour dan krabu mangga.



mskn sotong mmg rasa lain dari yg lain, xterdpt kat kedai lain lah kan..dia punya rasa mcm pedas cili, blek pepper, bwg putih, halia etc..ate, mcm2 bhn dlm tuh smpi xnmpk sotong dh...



lps hbs semgkuk sotong tu, ku mntk lg 1 mangkuk! sdap xsdap kan smpi order 2mgkuk! haha



hsbd xmkn pon sbb dia dh kenyg, aku sj dgn waz..lapo lunch pkl 6ptg uollsss..sbbnye pg tu kan aku kuar jumpe bizz partner, blk rmh trus ajak hsbd kuar pulak lagi...;)

muka kekenygan...



bgs jgk bwk anak2 shopin, boleh dia tlg bwkkan bag shopin mak! hihi..tu pon sekejapan saje lah..lpstu dia buang kat lantai!

Restoran ni ada cwgn kat 3/4 tmpt lg..dh xingat katne lain2 tu...

2 comments:

Ummi Rania Raffel said...

nica penah makan kat cni, memang terbaekk!

siti said...

kannnn...
rase dia lain kan?