Nuffnang Ads

Monday, August 8, 2011

menu berbuka yg sentiasa sikit

harini dh ari ke 8 kan...tapi aku sempat posa 6 ari jer T___T


xpela atleast dh byk ari posa kan..hihi ayat penyedap ati padahal bkn best pon xleh posa time bln posa kan. ni nk mkn kat ofis pon pndg kiri kanan dpn blkg~ yg penting pndg kat pintu takut tetamu dtg kang aku pulak yg termalu xposa! haha


ni bwk stok mknn simpan kat ofis, mkn wafer pon laju2. takut kang org dtg htr surat ke telefon bunyi ker..xfasal2 tersembur! ni ade air tin, bile tah nk minum......segan la pulop kan, dulu ofis lama ok, siap order mcD lagi...ni ofis baru xbiasa~


eh ni nk citer ape sbnrnye............


nk citer menu ramdhan ke 5 lah! hihi org lain citer, kite pon sibok gak nk citer...heh


kali ni mmg xde nye nk msk mcm2 lauk *mcm ler sblm ni msk byk???*...4 lauk ni pon kdg xhbs tau boleh sambung esok pulak...hsbd pon dh ckp xpyh msk byk2, 1jns pon cukup...hukhuk diet ke ape neh...


so xdela smpi ati nk grg telo dadar je kan...kdg2 acah jer kate arini nk msk telo mata kerbau je cukup kan? heheh saje nk tgk reaksi dia, dh kate msk 1 jns jer...:p


mmg sape2 pon xboleh nk msk 1jns jer, aku pon tamak nk gak msk 3jns lauk..ayam grg tu wajib ada sbb aku suke mkn ayam! hsbd yg kureng mkn ayam dgn daging ni terpaksala aku msk ikan ke udang ke atau sotong...so haritu aku msk gulai ikan kembong dgn udang rempah...sebbek sedap *TDDMTA


ayam, bibik yg gorengkan~ keje grg menggoreng ni mmg serah kat bibik...xkuasa i


pastu sambal ikan bilis yg smlm punye pon masuk skali lah...sodap lagi ni...then ada bli donut dgn rojak pasembor, malangnye xsentuh pon! tula kan dh kate.... xperlu sedia berjns2 mknn, komfem ke tong sampah nti...


punye xde masa nk mkn...kalo x, hbs lah mknn2 tuh...saho pon xde teringin nk mkn nasik, roti jgk yg berselera.


gulai ikan kembong, udang msk rempah, ayam grg, sambal ikan bilis~ cukup

2 comments:

Zie said...

Ok lah tu tak payah banyak-banyak.. namti membazir saja

siti said...

zie> aa sikit tu pon xhbs kan...