Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

wordless wednesday : sate ikan!

pergggghh setelah sekian lama, baru smlm jumpe sate ikan ni...sblm ni bkn teringin pon smpi kene cari smpi lubang cacing tp dh alang2 terjumpe tu..hah bli la rm3 dpt 15 cucuk~


ermm sedap jgk, masih sama mcm 14thn dlu...yelah, last mkn ni thn 1997 tawu?


so, nk bli lagi lah harini ;)

9 comments:

eima said...

kecik2 dulu mmg harus beli ...skrg tgk pun cam tak brape mo ..

tp sedapkan .. kat pasar mlm bangi ss6 tu setiap sabtu ade jual ...

amiey lee said...

wahhhhh sedappp...dulu blik sekolah rendah mesti beli...skrg nan ado..tk jumpa dah

axie said...

azie kat kmpg, jiran sebelah umah jual sate ikan..sedap giler

Mak Izz said...

sy x pernah makan sbb mak x bg beli (ms sekolah dulu). sy pun x berani beli sampai la skrg (patuh juga rupanye sy ni dulu) hihi..

ctzainal said...

kat mana ada jual ni?lama bebeor tak makan nie. nak jugeksss.

siti said...

amiey> kan dulu time sek rendah ni rajin bli...

siti said...

axie> ore ganu mmg buat benda ni kan...

siti said...

mak izz> knp pulak xbagi bli...

siti said...

ct> i bli kat bazar setiawangsa ;)