Nuffnang Ads

Wednesday, July 13, 2011

miumiu zipper long wallet

skrg ni trend pakai zipper long wallet ek??


dulu pnah nk bli tapi bila pegang rasa mcm beso gedabak sgt, so xjadi bli...skrg ni bila tgk ramai pulak yg pakai, so aku pon nekad jgk la.. hihi


haritu bli wedges kat carlorino. pastu terpandang kat wallet tu, mmg cantek sgt n trus jatuh hati mau bli! tapi skali lg aku ignore.


last2 aku p cari jgk CR zipper long wallet tuh!! kan dh kate, kalo berkenan tu ambik jer, kalo xambik pasti nnti cari jgk...


dan yg menjadi kehairanannye, wallet cani mmg mahal ek?? sama harga mcm hbag dh aku rasa...yela walopon brand carlorino je pon...harganya nk smpi 300 ko...


xpela dh berkenan tuh......

sebenarnye ngidam nk bli miumiu zipper long wallet tu...sbbnye nmpk unik dan colourful!

design miumiu kan cani jer rupenye.........smpi charles & keith pon tiru design miumiu, jgn xtaw! aku dh prasan!

kalo dh nk sebijik nmpk mcm design miumiu tapi xde rm2k tu, silalah bli charles & keith..lawo2 hbag n wallet dia skrg! huhu

sape nk hadiahkan wallet miumiu nih??? nk tggu anniversary lmbt lagi!

maknanya bli dgn duit sndr lah...........ssh kalo syg duit xdapek lah nk bli hihi!

5 comments:

SYANI said...

Saya beli yang murah punya jer kat JJ.. Nak beli yang mahal2 tak mampu.

siti said...

xpe janji berkenan di hati ;)

Ummi Rania Raffel said...

yoooo wallet berzip tu mmg mahei weii.. nisa beli kat MNG pon mahei 300 lebey..

C & K mmg bnyk yg lawa2.. huhuuh murah la dari muimui

siti said...

c&k tu dari negara mana ek? tp ok la kasut dgn hbag dia lelawo...

Ummi Rania Raffel said...

xpasti tapi kat katalong tulis banyak negara memang ada outlet tu.. merata..